Gratis verzending vanaf € 50,- | Voor 18:00 uur besteld morgen in huis | Beste prijs

Bestellen

Hoe bestel ik via uw website?

Een artikel gevonden welke dat u wilt bestellen?
Door op ‘in winkelwagen' te klikken, voegt u het artikel toe aan uw winkelwagen. Wanneer u de winkelwagen bekijkt, ziet u een overzicht van alle artikelen die u wenst te bestellen, met het aantal en de prijs apart vermeld. Wanneer u klaar bent met winkelen en klaar bent om te bestellen, zijn er 5 belangrijke stappen voordat u de bestelling kunt voltooien:

Stap 1 -> Registratie
Nog geen klant? Wij raden u aan zich in te schrijven. Wanneer u een MrPure account heeft beschikt u gemakkelijk over nuttige informatie zoals het traceren van uw bestelling, een overzicht van uw aankopen en directe toegang tot onze services. Wanneer u zich niet wilt inschrijven, kunt u het bestelproces gewoon voortzetten.

Stap 2 -> Verzendgegevens
U kunt hier opgeven op welk adres u de bestelling wenst te ontvangen. Dit adres kan verschillen van het factuuradres.

Stap 3 -> Verzendwijze
Hier vult u uw gewenste verzendwijze in. u kiest een van de mogelijke opties

Stap 4 -> Betaalmethode
Selecteer hier u betaalmethode. 
Let op: wij kunnen uw betaling direct verwerken met een creditcardbetaling of internettransactie. (iDEAL of PayPal).

Stap 5 -> Controleer uw bestelling
Hier ziet u een overzicht van de bestelling die u bij ons heeft geplaatst, de volgende informatie is zichtbaar:
Item(s)
Verzendwijze
Factuuradres
Afleveradres
Betaalmethode
Dit overzicht biedt u tevens de mogelijkheid om veranderingen met betrekking tot uw bestelling aan te brengen. Wanneer u akkoord gaat met de algemene voorwaarden etc. is uw bestelling voltooid.

Orderbevestiging
Nadat u de bestelling heeft afgerond op onze website, zult u worden omgeleid naar de website van Sisow waar u de betaling uitvoert. U zult hier onmiddellijk een bevestiging van ontvangen per e-mail. Deze e-mail zal verstuurd worden naar het door u opgegeven e-mailadres. Deze e-mail is tevens een bevestiging dat uw order is geplaatst.

 

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Het is alleen mogelijk een bestelling aan te passen tijdens het bestelproces, voordat u de betaling doet en de order afrondt.
Wanneer uw betaling is verwerkt, kunnen wij uw bestelling niet meer aanpassen.

 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer uw betaling is verwerkt, kunt u uw bestelling annuleren door contact op te nemen met de klantenservice. Wacht hier niet te lang mee!